Kalandok a száztornyú városban

Prágában

Utolsó bejegyzés

2017. október 13. - KatiImi

Egy jó ideje nem volt írás és már nem is lesz, de gondoltam egy utolsóval lezárom a blogot. 

Véget ért a prágai kaland, kiköltöztünk a lakásból, ahol másfél évig otthon voltunk, kedves emberek szomszédságában (kivéve a fenti függő kiscsajt és a barátját, akik soha nem értették meg, hogy hajnalban már nem kell teljes hangerőn hallgatni ugyanazt az egy számot végtelen alkalommal).
Prága egy gyönyörű város és bár úgy érzem sokat láttam belőle, tudom mennyi mindent hagytam ki közben. Például soha nem jutottam el oda, hogy befizessek a zsúfolt, túlárazott zsidónegyedes túrára, csak kívülről csodáltam meg az épületeket, utcákat.
De rengeteg mást láttunk, tapasztaltunk és amit olyannak tartottam, megírtam itt. Amíg a blog.hu megvan, addig megmarad. De azért le is töltöttem magamnak az egészet, kordokumentumnak. Valaki, aki nagy hatással volt az életemre, erre megtanított, a forrásokra vigyázni kell :).
Ahoj! 

A bejegyzés trackback címe:

https://praha.blog.hu/api/trackback/id/tr4712969797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása